Deweloperzy gier komputerowych często eksperymentują z rzeczami, które ostatecznie do ich produkcji nie trafiają. Zdarza się również, że tworzą oni dziwaczne przedmioty na potrzeby testów, ale potem zapominają je usunąć z pełniaka. Z takim przypadkiem mamy prawdopodobnie do czynienia w Kingdom Come: Deliverance, gdzie w plikach ostała się wzmianka po metamfetaminie (dzięki Piotr za cynk!) – narkotyku spopularyzowanym przez amerykański serial Breaking Bad, w którym Walter White gotował go na potęgę.
Metamfetamina nie występuje w fizycznej postaci w produkcie studia Warhorse, ale da się ją dodać do ekwipunku sztucznie, za pomocą konsoli. Ta również nie jest normalnie dostępna dla gracza, ale tutaj problem załatwili moderzy, którzy przygotowali nakładkę umożliwiającą odpalenie konsoli. Po uruchomieniu modyfikacji i wpisaniu komendy…
cheat_add_all_items
…oprócz wszystkich przedmiotów obecnych w grze, Henryk ze Skalicy wzbogaci się również o metamfetaminę.
Narkotyk po zużyciu dodawał bohaterowi 250 punktów energii, jednocześnie nie wykazując żadnych efektów ubocznych. Najciekawszy jest jednak opis, który mówi: „Metamfetamina nie jest dostępna w Wiekach Ciemnych! Gotujmy!” Wygląda na to, że autorzy przygotowali się na ewentualność znalezienia przedmiotu przez fanów, bo jasno dali do zrozumienia, że nie znajdziemy go w średniowieczu. Byłoby to zresztą bardzo trudne, bo metamfetamina została zsyntezowana po raz pierwszy dopiero w 1893 roku, a więc blisko pięćset lat po wydarzeniach opowiedzianych w grze Kingdom Come: Deliverance.

Sama fraza „Gotujmy!” („Let’s cook!” w anglojęzycznej wersji gry), to z kolei bezpośrednie nawiązanie do serialu Breaking Bad. Stwierdzenie to pada kilkanaście razy z ust głównych bohaterów, Waltera White’a i Jesse’ego Pinkmana.